tessanwidstrom.blogg.se

Stay Strong And Always Believe In Yourself.

SÖNDAG.

Publicerad 2013-11-24 12:41:47 i Allmänt

Asså är jag den enda som inte planerat någonting om jul eller nyår? Fler som jag vet som beställt nyårsklänning osv.. jag är inte ens med på att det är december om en vecka? :O Jag har inte ens några planer på vad jag ska göra på nyår tex. Haha blir väl som vanligt men jag hoppas inte det utan att man kan komma på en riktigt rolig fest! :) Vi får se vad som händer. Jul har jag väl planerat lite smått, blir att fira med både mamma och pappa på själva julafton iallfall, jag åker först till pappa sen mamma :) Men jag är inte med på att det är julafton om en månad idag... haha herregud. Sen till nya året ska jag göra ganska eller ja stora förändringar i livet iallfall. Det behöver jag, men mer säger jag inte förens jag kan och har pratat med de personer jag behöver prata med. 
 
Nu snart ska jag åka till jobbet och jobba i ett par timmar :) Känns okej fast det är söndag. 
 
Ha en trevlig dag :)
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år jobbar inom telemarketing. Läs om min vardag och allt annat som händer i mitt liv! Enjoy :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela