tessanwidstrom.blogg.se

Stay Strong And Always Believe In Yourself.

FÖDELSEDAGSFIRANDE

Publicerad 2013-11-30 14:52:38 i Allmänt

Hej på er! 

Va några dagar sen nu.. Tiden går så fort men hinner inte med allt! Men idag är det lördag skönt! Har tagit fram julstakar och annat idag här hos pappa så mysigt det blir! Älskar verkligen julen så mysigt :) Ikväll får vi gäster också vi ska fira pappa som fyller år på tisdag! :) Så det ska bli trevligt! Veckan har vart helt okej! Fick en väldigt bra och spännande även lite nervös nyhet.. Säger inget ännu ni får suga på den karamellen (a) Fick en till positiv sak och det är att min mobil är klar från lagningen så ska hämta den snart hihi saknat den :( Nu ska jag fixa iordning mig lite, vi hörs!

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år jobbar inom telemarketing. Läs om min vardag och allt annat som händer i mitt liv! Enjoy :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela