tessanwidstrom.blogg.se

Stay Strong And Always Believe In Yourself.

ANDRA ADVENT!

Publicerad 2013-12-08 11:08:01 i Allmänt

Då var det redan andra advent då! Veckorna rullar på som vanligt. Har haft en riktigt bra helg än så länge! I fredags var det fest med vissa av mina arbetskamrater :) Hade jättetrevligt och roligt! Vart lite mycket av det goda kanske.. mådde som jag förtjänade igår haha men det hindra mig inte från att gå ut och äta med min fina vän! Vi gick till meze bar och kök! Jättegod mat, mums!! Sen vart det en sväng till bishop och där tog vi en öl :) Alkohol får nog vänta ett tag haha vart lite mycket av det dom här två dagarna! (a)

Idag ska mamma och jag på stan en sväng och kika på lite julklappar osv :)
Nu ska jag gå upp! Ha en bra söndag!

xoxo













Tack för en trevlig kväll igår gumman! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år jobbar inom telemarketing. Läs om min vardag och allt annat som händer i mitt liv! Enjoy :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela