tessanwidstrom.blogg.se

Stay Strong And Always Believe In Yourself.

NYÅRSKLÄNNING!

Publicerad 2013-12-05 21:57:55 i Allmänt

Nu har jag med köpt nyårsklänning :) Jag har även planer på nyår så ska bli riktigt kul! :) Idag gick det betydligt bättre på jobbet, skönt! Sen efter jobbet så mötte jag upp en efterlängtade vän! Vi gick på stan eftersom det va lite Julkväll med rabatter också :) Så åt vi på subway med, mums! :) Mycket mysigt ♥ Jag köpte min klänning på vero moda jag betala 208:- hade 20% rabatt (y) Ordinarie pris 269:- Sen köpte jag ett snyggt nagellack på hm endast 40:-

Imorgon blir det jobb som vanligt sen lite fest med jobbet, ska bli roligt! :)

xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år jobbar inom telemarketing. Läs om min vardag och allt annat som händer i mitt liv! Enjoy :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela