tessanwidstrom.blogg.se

Stay Strong And Always Believe In Yourself.

HELG.

Publicerad 2013-11-23 16:12:05 i Allmänt

Såå skönt med helg! Känns som det är söndag idag men det är ju bara lördag wiiie hihi ;) Idag har jag inte gjort mycket , har kollat film och bara slappat! Kurerar mig lite med så jag blir ordentligt frisk till veckan! Prata med Johanna förut i telefon, vi prata nästan 3  timmar haha vi kan verkligen prata! Haha bästa! <3 

Gick faktiskt bra att jobba igår, va lite borta och trött men helt okej! Hade saknat vissa faktiskt hihi :) Igår efter jobbet köpte pappa och jag kinamat, mums! Sen kolla vi på film! Mysigt :) Ikväll blir det lugnt också. Sen ska jag jobba lite imorgon! 

Vi hörs!
xoxo 


Mys Siri <3

Kommentarer

Postat av: Johanna :)

Publicerad 2013-11-25 11:26:41

Hehe ja jag såg också att vi pratat nästan 3timmar. hahah så sa jag det till simon han bah vad pratar ni om egentligen med tanke på att ni pratar så länge. hahaha:) Bästaste du! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år jobbar inom telemarketing. Läs om min vardag och allt annat som händer i mitt liv! Enjoy :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela