tessanwidstrom.blogg.se

Stay Strong And Always Believe In Yourself.

MYS SÖNDAG.

Publicerad 2013-12-01 17:47:25 i Allmänt

Haft en riktigt bra söndag och det behövs tror faktiskt att veckan blir lättare då... eller? :) Dan började med en skön sovmorgon sen kolla lite film sen åkte jag ner till stan och träffa Johanna! Gick och kollade lite köpte en svart skjorta och ringar :) Så hämtade jag min bebis!! (min mobil) Äntligen!! Som jag saknat dig :* haha! Sen fikade vi också, mums! Ikväll blir det lungt äta lite gott sen mysa och ladda inför en ny jobbvecka. Igår så firade vi pappa som fyller år snart! Mycket trevligt med god mat och tårta hihi :)

Vi hörs!
xoxo


Pappas födelsedagstårta, jättegod!

Ringar hm 50:-

Skjorta hm 199:-

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-01 22:21:10

Fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

20 år jobbar inom telemarketing. Läs om min vardag och allt annat som händer i mitt liv! Enjoy :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela